środa, 29 października 2014

Kuleczkowy kursik




             Dziś będzie o kuleczkach wykonanych szydełkiem...
        Skorzystałam kursu prowadzonego przez naszą koleżankę Joannę Niewieczerzał -   http://bizuteria-blond.blogspot.com/        który został zorganizowany przez sklep - www.Świat koralików.pl  :)
     Początki były jak zawsze ciężkie, prucia itd...ale jakoś się udało zrobić...

                   Niebieska kuleczka zrobiona właśnie tam na miejscu....
                natomiast brązowo-złota już wykonana samodzielnie w domu.
              
                                 Jestem dumna z siebie, że udało mi się ją zrobić. 
                                   Tak mi się spodobało, że teraz kulkuję i nie mogę przestać...




                   Chcę też wam się pochwalić jaki prezent otrzymałam od mojej koleżanki  oto                          ta  piękna kuleczka zawieszka z różą, jest przecudnej urody i mojaaaaaa....
                              Dziękuję ci kochana bardzo...:)*

5 komentarzy:

  1. No właśnie ..... 90% sukcesu to załapać o co w tym chodzi. Ja jakoś nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę, ja nie łapię jak zrobić kulkę :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ślicznie, dlatego warto korzystać z takich kursów...;) gdyby nie Joasia to nigdy bym nie zrobiła ...jestem jej wdzięczna...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Renatka pięknie Ci idzie:) Utalentowana kursantka to i kulki równiutkie:D Ale pruć to Ty lubisz:D I ja dziękuję za prezent:*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...